0
Selecteer een pagina

Veelgestelde vragen

FAQ

Ja, u moet het aantal punten volledig besteden.
Nee, u kunt uw puntentegoed aan één geschenk besteden.
Als u een geschenk wilt hebben dan klikt u erop. In het scherm dat zich dan opent klikt u op het vak: In winkelmand.
Naar alle waarschijnlijkheid heeft u al een geschenk gekozen.
Klik linksboven op het pijltje ←
Door op het kleine rode kruisje voor het artikel te klikken verwijdert u het artikel.
Klik rechtsboven op het winkelwagentje. Als u tevreden bent met uw geschenkkeuze klik dan op het vak Doorgaan met bestellen onderin het scherm. Vul de gevraagde gegevens in (met de Tab-toets op uw toetsenbord kunt u makkelijk naar het volgend invulvak springen). Als alles ingevuld is kunt u rechtsonder op de knop Bestelling plaatsen klikken. U ontvangt een mail ter bevestiging.
Dat ligt aan de afspraak die met de opdrachtgever is gemaakt. Alles staat uitgebreid uitgelegd in de keuzesite welke u bereikt na inloggen.
U ontvangt na bestelling een bevestigingsmail. Bewaar deze goed.
Neem contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.
Neem contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.
Neem contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.
Op elektrische apparaten zit garantie. Mocht het apparaat defect raken neem dan contact op met degene van wie u de inlogcode gekregen heeft.